BOXNING PÅ SCHEMAT

En ganska jobbig dag idag, har varit på sjukt dåligt humör och skolan var mest tråk! Men vi slutade tidigt, runt ett, så det var bra :) Dansade lite efteråt, på fredag får vi köra igen tjejer. Nu efter skolan har jag legat lite i soffan och glott på lite tv, var så trött. Mamma och pappa var hemma väldigt tidigt idag, de skulle åka iväg nånstans. Det var typ 20 års sen de träffades idag eller nått sånt, var väl därför :) Senare ikväll ska jag och Johanna svettas, boxning står det på dagens schema, klockan halv åtta ikväll. Kommer bli väldigt jobbigt skulle jag tro, med tanke på att jag varit/är lite halvsjuk och inte kört det passet på så länge. Men det ska bli kul! Det är alltid så jävla skönt efteråt. Nu ska jag gå och hämta lite mat, är vrålhungrig! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0