COUNT DOWN

Nyss kollat på American Idol, det var ganska så tråkigt faktiskt. Man får bara se en massa dåliga, nästan inga bra. Men det är väl det som folk vill se antar jag. Imorgon är det tisdag vilket innebär att jag har idrott första lektionen, sen en lång håla och till slut privatekonomi och personaladministration. Usch, vilken tråkig dag. Slutar kvart i fem också. Och inte kan jag träna imorgon heller, jag varken hinner eller mår tillräckligt bra för det :) Får väl hitta något annat att sysselsätta mig med :) Förövrigt köpte mamma en ny matta och ett sängöverkasst till mig igår, mucho fint. Idag har det varit en jobbig dag, ska hoppa ner i sängen och gömma mig. Snart helg igen! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: frida

ett tips, kolla min blogg :D

2008-02-05 @ 19:59:39
URL: http://altemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0