DANCE WITH ME

Sitter här och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från Harrys. Haha, och precis när jag skrev det så ringde pappa och sa det var på väg hem och frågade vad jag ville ha för dricka. Så fort det är hemma hoppas jag vi ska käka, är lite småhungrig faktiskt. Det blir nachos ikväll tror jag, mumsigt :) Bror har åkt till Kungsbacka också så han är inte hemma i helgen, skönt (a) Han ska ju föresten flytta till småland, undra hur det kommer bli? Säkert skönt till en början, men sen lär jag väl sakna han. Lite. Pytte, ibland. Nu kom nog mamma och pappa. Ciao!


Kommentarer
Postat av: hanna :D

kommer bli jobbigt att tömma diskmaskinen helt ensam :/ you and me.

2008-02-09 @ 00:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0