FAVORITER

Hej gullisar :) Har varit lite tomt på uppdatering denna helgen, men har haft fullt upp! I fredags var jag ledig, eller min spanska var inställd och jag var sjuk och lite sånt! Men det blev ett besök med Altemysan i stan, hon hade minsan turen på sin sida och fyndade massor av fina saker billigt :) Jag hittade däremot inte ett piss, bara lite småsaker. Aja, senare på eftermiddagen kom Hanna. Sååå nice, som alltid. På kvällen begav vi oss, och Altemys, ner till Båstad. Förfest hos nån Malin och senare Madison. Det var en bra fredag. Förutom att jag blev av med alla min saker, väska, jacka, mobil, pengar och blabla. Men men, Madison ska ersätta allting till mig :) Men ändå jobbigt! Usch. Igår var det lördag och då var vi trötta. Sov oss igenom dagen för att senare på kvällen åka hem till Fridisen och titta på film och mysa. Ganska tidig hemgång och idag är det söndag och Hanna har åkt hem. Blä! SKa alldeles snart ta på mig lite snygga kläder och gå in till stan med mamma och pappa för att äta på pios. Det ska bli gott kan jag tala om :) Jag lär bli förvånad om jag inte tar en planka. Nej, nu har jag lite bråttom. Duschen väntar på mig, ciaaao!


Kommentarer
Postat av: hanna :D

denna ständiga saknad vi tvingas att gå igenom.

2008-02-03 @ 21:05:01
Postat av: frida

Det var en jätte mysigt och trevlig helg på alla vis, måste vi göra oftare!

2008-02-04 @ 22:38:20
URL: http://altemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0