FEEL SO HELPLESS

Har nyss kollat klart på en film. Jag varken kan eller vill sova idag, vet inte alls vad det är med mig alltså. Är helt sjukt trött efter en hel skolvecka med spanskaprov och allt möjligt, en helg full av jobb och en dag med dans & träning. Men ändå kan jag inte sova. Äsch, får väl sitta uppe tills jag ramlar ihop helt enkelt.

Imorgon blir det träning, klockan elva ska jag möta upp Ulle för att sen hårdträna på TK. Det ska bli nice. Ska springa ifrån all skit, bara bli av med det. Sen på eftermiddagen blir det kanske en liten sväng på stan med Altemys? Och på kvällen fest? Ah, så kan det bli. Om inte min älskling kommer imorgon. Vi får se.

♥ miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0