FREDAG

Heeeelg! Så nice. Denna helgen får det blir att ta det lugnt. Har varit ute så många helger nu att jag helt enkelt inte orkar mer. Så får bli att vila och försöka bli helt frisk. Har en sån jävla förkylning, jobbigt asså. Efter jag slutat idag runt halv tio tog jag och Joey bussen in till stan för att gå hem till Ulle. Frida kom också dit så käkade vi lite och dansade. Nu har vi i alla fall en ganska bra början på vår sista dans. Senare gick vi ner i stan och träffade Altemysan och käkade som vanligt lunch på Vattenporten, kycklingsallad. Mums! Nu sitter jag här, funderar faktiskt på att gå ner till stan igen. Glömde helt av innan idag att jag skulle gå till banken och skaffa ett nytt id-kort. Fick i alla fall ett nytt automkort igår eller vad det heter? ;p Nu ska jag ringa mamma och höra om hon vill möta mig i stan. Trevlig helg folks! ♥

Fråga mig inte vad jag gör på denna gamla bild, men Frida är snygg som få.
Inatt åker hon till Thailand. Ha det nu bra sötnos.

image50

Kommentarer
Postat av: frida

det var den jag berättade om idag på vattenporten, den som kostade en förögenhet :( men ska försöka få mammasen att köpa den, thihi.

2008-02-08 @ 16:02:36
URL: http://altemyr.blogg.se
Postat av: friday

kommer sakna dig apa mkt och resten av girlsen :( ha inte för kul nu när jag är borta i tråk thailand. älskar dig som få

2008-02-08 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0