GODMORGON

Godmorgon. Klockan närmar sig nio och här sitter jag och käkar frulle. Klockan halv tio ska jag och Joey mötas på Tk för att gå igenom vår idrottslektion och även kolla så headset och musik fungerar. Ska bli kul och hålla i lektionen idag, ska berätta hur det gick senare.

Slutar kvart i fem även idag, så i eftermiddag får jag se vad jag hittar på. Skulle behöva springa en runda på stan men vet inte riktigt om jag orkar det. Får bli senare i veckan tror jag, då jag slutar tidigt :) Plugga borde jag göra idag, men vi får se hur det blir med den saken.

På lördag åker jag och pappa iväg över dagen, men han vill minsann inte tala om var. Men det spelar ingen roll var, det blir kul ändå, bara vi två. Jag träffar aldrig pappa nu för tiden känns det som.

♥ puss på er


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag :)

2008-02-26 @ 09:18:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: hanna :D

it's so much missing around

2008-02-26 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0