HARD WORK

Hoppade precis ut ur duschen. Har tränat ett hårt spinningpass och svettades som en gris, så det var väldigt skönt och duscha idag ;b Om en liten stund är det Du blir vad du äter på tv, får nog bli att jag kollar på det :) Sen får det nog bli att sova tidigt idag också, annars kommer jag aldrig orka upp imorgon. Vet inte vad som har hänt med mig men jag har somnat tidigt flera dagar i rad, behövde nog sova. Imorgon är det fredag och då har jag ju bara en lektion, sen ska vi åka hem till Ulle och dansa. På eftermiddagen/kvällen blir det nog lite mat med tjejerna också och säga hejdå till Frida som sticker till Thailand :) Neh, nu måste jag få lite kläder på kroppen. Ciao.


Kommentarer
Postat av: S

Duktigt av dig :) det känns alltid så bra när man har tränat :)

2008-02-07 @ 20:03:26
URL: http://kritisera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0