HELG

Hemma igen efter en lååång dag på stan :) Mys imorse hos Ulle med frukost och film. Fridorna kom också en stund. Efteråt gick vi runt på en himla massa resebyråer och kollade på lite olika resor. Vi vill ju bo på ett partyhotell men det är lite svårt eftersom Ulle inte har hunnit fylla 18 då vi åker. Men, det löser sig väl :) Gick en runda på stan sen också, fick med mig en ny foundation hem. La undan en jacka också som jag antagligen ska köpa. Ska dock vänta och bestämma mig till imorgon, jag och pappa ska iväg då. Han vill itne berätta var vi ska, men har jag tur kanske det blir lite shopping. Jag har ju svårt att tro det eftersom det är med min pappa jag ska iväg med, men man vet ju aldrig :) Hann även med att åka till söndrum snabbt idag.

Ikväll ska jag nog umgås med Frida :) Får ta och ringa henne snart och höra vad som händer. Fest blir det inte i alla fall då jag ska upp tidigt imorgon. Får ladda tills nästa helg istället, då blir det party kan jag lova ;)

♥ pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0