HEY SUNSHINE

Idag lyser solen, helt sinnes faktiskt. Trodde inte solen existerade i Sverige längre, alla dagar är bara regniga och blåsiga. Men idag ser man faktiskt solen :)  Det var väldigt skönt att promenera hem innan jag kan tala om. Får nog bli ännu en promenad senare till träningen, fast då har väl solen gått ner. Idag är det spinning som gäller, klockan kvart i fem. Tror det är Intervall 60 idag, skönt men tror det är ganska kass musik. Men men, vi får se :) Jag tror faktiskt, tro det eller ej, att jag ska plugga lite spanska nu. Japp, spanska. Vad har hänt? Jag hatar spanska. Puss ♥
Saknar min favorit.

image49

Kommentarer
Postat av: hanna :D

saknar dig mer.

2008-02-07 @ 17:15:48
Postat av: hemlis

finelollo (A)

2008-02-07 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0