HOLA

Måste ta en paus i mitt pluggande nu känner jag. Har suttit sen jag kom hem med en massa spanska glosor, verb och en massa gramatik som inte alls vill fastna i huvudet på mig. Jag är så himla ointresserad så det finns inte. Men det skulle vem som helst bli som har Ulla till lärare, usch säger jag bara. Mamma är hemma ganska så tidigt idag så det blir nog mat snart, vilket passar mig utmärkt. Jag är vrålhungrig. Tror det blir gulaschsoppa, stavas det så? Aja, gott ska det blir i alla fall. Har också avbokat min träning idag, det varken hinns eller orkas med tyvärr. Får ta igen det en annan dag. Åh, lov snart! KAN KNAPPT VÄNTA. Nu blir det mat och kan lite spansk historia? Öh.

♥ adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0