IT'S OVER

Finally! Hemma från jobbet & en tur i bilen. Har nyss satt i mig en sjukligt stor schnitzel (stavas det så?) och massa gott till. Är så mätt nu, känner mig som en köttbulle asså. Men i alla fall, dagen på jobbet idag var sjukligt tråkig. Nästan inget folk alls. Men men, nu ska jag inte jobba på ett tag :) woopido.

Är sugen på att träna ikväll men har inte riktigt orken eller en helgs jobb. Får ta tag i det i veckan sen när jag inte är så trött! Ska nog sova en stund snart eller kanske sätta på nån film. Eller nej, jag ska nog lägga mig och bada! Har varit så sugen på det hela dagen, har bara gått runt och glott på det enorma bubbelbadet på jobbet. Ha!

Nu är lovet också slut.. Imorgon börjar skiten igen och jag som hade lovat mig själv att plugga åtminstone lite matte under lovet har inte gjort ett smack. Har inte ens öppnat boken, jag som har hemprov som ska lämnas in. Äeh, får ta det i veckan.

♥ never saw it coming . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0