KASS UPPDATERING

Denna helgen har det varit fullt upp kan jag tala om. Har jobbat sen i torsdags, så har inte varit mycket tid över till annat. Men nu är det slutjobbat! I alla fall fram tills nästa helg. Sportlovet börjar imorgon, ska bli ruggigt gött. Fast ska faktiskt till skolan i alla fall imorgon, sjukt? Ja lite. Men jag och mina stjärnor ska låna danssalen och sätta ihop våran dans till välgörenhetsgalan vi ska vara med i. Hoppas vi får mycket gjort imorgon så vi slipper hålla på sen.

Resten av lovet är ganska så oplanerat men ändå lite planerat. Ha! Vi får se vad som händer :) Det blir nog bra i alla fall. Nu ropar min mamma på mig, hon vill jag ska hjälpa henne med nått i köket. Det är det värsta jag vet! Men vad gör man inte? (a)

♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0