LÖRDAG

Hemkommen från jobbet och en tur i bilen. Övningskörde med pappa idag, körde ner mot Båstad och tillbaka igen :) Gick riktigt bra idag faktiskt, trots att jag var trött och så. Jobbade idag, från klockan tio till tre. Därför har det varit ont om tid till att uppdatera här på bloggen idag. Har lite ont i huvudet nu faktiskt, det var väldigt mycket att göra idag. Får hoppas det blir lite lugnare imorgon :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Träffa lite tjejer kanske? Blir nog ingen fest för min del idag i alla fall eftersom jag ska upp tidigt imorgon också. Men sen är det sportlov och det ska bli så skönt. Nu ska jag se reprisen av Du är vad du äter, missade det i torsdags. Det är sjukt vad folk trycker i sig mat.

♥ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0