MOT SITT SLUT

Dagen börjar gå mot sitt slut, tack gode gud för det, och även lovet är snart slut. Idag har jag varit så bakfull så det är inte sant, förstår inte varför. Igår tog jag och Hänz tåget ner till Båstad och sen buss vidare till Ängelholm hem till Kim. Där var det fest och i morse var jag trött. Vi hade minsan lite problem med att komma hem i tid men hem kom vi. Har nyss sovit i ett par timmar då det inte blev mycket sömn inatt, nån idiot väckte mig runt sex och förklarade i runt tio minuter att han skulle åka hem och varför. Då hade jag sovit i en timme så jag blev lite lätt irriterad på honom.

Resten av lovet ska jag jobba, jippie? Vill inte, vill inte, vill inte! Sen börjar skolan på måndag igen vilket jag heller inte vill. Fyra veckor kvar tills påsklovet!

♥ ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0