MYS MED ULLE

Det blev så att jag och Ulle promenerade hem till mig efter besöket på hemköp. Hos mig glodde vi på lite tv och sådär :) Imorgon ska jag och Joey som sagt skita i spanskan & det blir antagligen ingen träning heller då hon kände att hon behövde sova ut :) Jag skippar också morgonträningen, går kanske på spinningen på kvällen istället. Ska i alla fall gå hem till Ulle vid tio imorgon och käka frulle. Sen vidare in till stan för att möta upp Altemyr och besöka resebyråer. Ska även hämta ut mitt nya id-kort som kommit. Måste till jobbet lite snabbt också, lämna in vilka tider jag jobbat så jag kan få mina pengar :) Får se om jag hinner kika i några affärer imorgon också, är ju såå shoppingsugen, helt galet.

♥ puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0