MYS

Tro det eller ej, men ännu en dag har solen visat sig :) Så himla skönt, love it! Mamma åkte hemifrån tidigt imorse så var bara pappa hemma när jag vaknade :) Åt lite frulle och gick en sväng nere i stan. Mys :) Sen har jag även hunnit med att vara lite på golfbanan idag, och typ på Ica eller nått sånt och handlat mat. Jag och pappa ska laga mat? Vi tänkte göra oxfilé, det är ju gott liksoom. Ikväll kommer Altemysan och Ulle hem till mig, Joey också hoppas jag :) Blir väl lite film och mys, ska skippa fest hela denna helgen har jag bestämt mig för. Veckan som kommer blir jobbig och jag behöver alla krafter jag har känns det som.


Åh, dem är så söta! Det får bli Titanic ikväll, jag kommer gråta floder.
 Men filmen är faktiskt himla fin.

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0