NY VECKA, NYA TAG

Godmorgon :) Idag är jag uppe riktigt tidigt, börjar inte förräns tjugo över elva egentligen. Men jag kunde inte sova längre. Anledningen till att vi börjar senare idag är att det är info på vår skola idag om valen man gör inför tvåan och trean. Ska dit och titta lite tror jag, sen ska jag och Altemysan träffa Linda och någon kille och snacka lite om välgörenhetsgalan vi ska dansa på. Slutar även tidigt idag, klockan två :) Då blir det raka vägen hem och plugga. Eller kanske sticker inom banken först, har fortfarande inte fixat det där med id-kortet. Vid halv fem idag blir det träning, fick bokat en plats sent igår. Funderar på om jag ska ta tag i mitt engelska brev och skriva färdigt det nu, har jag faktiskt lite tid på mig. Ska inte ta bussen förräns tjugo över nio. Ha en bra dag allihopa :) Puss!

keep bleeding . .

image54

Kommentarer
Postat av: celine

Hej
Den som blir kommentar 100 vinner en fin väska som kostar 490;- kr
Det är bara att chansa!!!
Välkommen :)

2008-02-11 @ 08:16:48
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0