NY VECKA

Idag är jag hemma tidigt :) Vi har lite "eget arbete" på privatekonomin så slapp min långa håla och lektionen idag! Skönt. Sitter här med ett glas annans/apelsin juice och mumsar på en kiwi. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, träna kan jag ju bara glömma. Är helt genomförkyld, min hals rödare än röd och jag hostar. Men jag får skylla mig själv eftersom jag är ute och springer på nätterna fast jag inte mår bra! Det är så tråkigt att sitta hemma ju .. Men ska ta det lugnt i några dagar nu så är jag snart igång igen. Annars händer det väl inte något speciellt denna veckan, bara skola och skit. Jag är så trött på det, vill bara ha lov. Eller i alla fall helg ♥

Här får ni en bild på mig och pappa från förra vintern i Stockholm :)

image46

Kommentarer
Postat av: hanna :D

aaaaaaaaamahgad :D jag älskar bilden älsk!

2008-02-04 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0