SCHOOL

Godmorgon sötnosar. Sitter i skolan nu, har personaladministration. Har precis lämnat in mina små arbeten så nu kan jag bara sitta och leka resten av lektionen, gött. Om en halvtimme ska jag ha matte, måste verkligen plugga då.. Ska ha test imorgon och jag förstår ju ingenting. Sen har vi svenska och engelska, sen får jag gå hem! Wopido. Måste dock sätta mig och plugga på en gång, usch. Men har ju träningen ikväll att se fram emot, klockan kvart över fem promenerar jag iväg till TK och kör ett spinningpass.

Sitter och funderar på mina val. Ska välja om några av mina val inför trean har jag bestämt mig för. Men vet verkligen inte om jag ska läsa Matte C? Jag undrar om jag  kommer behöva det. Äeh. jag vet inte. Det är så svårt.

♥ pussochkram

Kommentarer
Postat av: altemyr

knepigt, är som ett stort frågetecken i huvudet, blir dte mediakunskap eller textkommunikation?

2008-02-13 @ 15:39:43
URL: http://altemyr.blogg.se
Postat av: hanna :D

älskling! flitig du är som kanske ska välja matte c x) men herregud, ta svenska c istället? (A)

2008-02-13 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0