SEXUELLA TRAKASSERIER?

Hemma från skolan och allt nu, skönt :) Måste egentligen plugga nu, men jag är bara så lat för tillfället. Orkar inte ta tag i det. Tänkte vänta tills efter maten men vi skulle visst inte äta förräns pappa och bror kommer hem, vilket lär bli ganska sent. Så får väl ta tag i skiten i alla fall. Snart.

Skolan idag var lam som vanligt. Men idrottslektionen var kul, ha. Jag och Joey höll i den ju. Det roliga var också att alla trodde vi skulle dansa. Men nepp, jag och Joey hade planerat ett stenhårt boxningspass för våra kära vänner. Trots att det var jobbigt var dem rikitgt duktiga tycker jag och jag tror nog de hade kul också! :)

Tills imorgon måste jag också fundera på vad jag ska skriva om i personaladministrationen. Det ska vara något om jämställhet, trakasserier eller liknande. Vad sägs om sexuella trakasserier kanske? Äh vet inte, orkar inte skolan.

♥ pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0