SOLSKEN

Hej favoriter :) Idag har det varit en bra dag! Skolan var slapp som fan, hade bara matte i morse sen var resten av lektionerna inställda. Stack till stan efter lunch och satte mig på espresso house med en latte tillsammans med Frida och Jennifer, mys! Sen träffade jag Ulle och umgicks med henne och Sarah. Vid fyra drog jag mig hemmåt och sen direkt till träningen. Sitter här nu och har precis käkat. Ska alldeles snart in i duschen. Sen blir det att springa ner till stan igen och möta Ulle, ska köpa lite vindruvor och annat smått och gott och sen gå hem till nån av oss och glo på "Du är vad du äter". Altemyr kanske joinar oss.

Imorgon ska jag och Joey skita i spanskan, vår lärare är sjuk i huvudet. Vi klarade G på förra provet och ändå ska vi ha omprov. Hon tycker vi ska "se det som en lek". Öh? Är hon helt störd i huvet eller? Usch. Vi sticker och tränar istället sen ska jag möta upp Altemyr och Ulle, förhoppningsvis Frida också, så ska vi gå och kolla in vad de olika resebyråerna har att bjuda på till oss.

Duschen väntar nu,
♥ tjalalaaa

Kommentarer
Postat av: hanna :D

låter som en trevlig lek i våran smak.
"gör fanny" av henne, det är det enda raka!

2008-02-28 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0