TISDAG

Hej kära vänner :) Känns som om det är dålig uppdatering här på bloggen. Men som jag sagt tidigare, måndagar och tisdagar slutar jag sent och orkar knappt ta mig hem innan jag dör. Har ätit lite av mammas sjukligt goda köttfärsås ikväll och kollat på gossip girl. Nu är det gynning som går i rutan, slötittar lite. Orkar inte koncentrera mig på något idag. Idag har det varit en ganska slö dag i skolan, inte gjort så mycket. Fick i alla fall färdigt mitt lilla arbete i personaladministrationen och lämnade in det. Jag och Joey kom på en mycket rolig sak också, om våran idrottslektion vi ska hålla i nästa vecka. Kan inte avslöja mer här, men det kommer bli bra ;) Nu är det paus i gynning så ska passa på att hämta lite mumsig apelsin. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0