TRY TO BE STRONG

Idag vaknade jag inte med ett leende på läpparna precis. Det känns som om någon står och bankar med något i mitt huvud hela tiden, och det gör sjukt ont. Även min förkylning är på väg tillbaka ;s Säkert pappa som har smittat mig nu när han är sjuk. Men solen lyser idag, det är bra! Då blir man genast lite gladare :)

Börjar klockan kvart i tio idag med matte, sen har jag lite organisation och till slut personlig utveckling. Slutar runt två och då får jag skynda mig hem för och äta något och sen ta bussen ut till Söndrum. Ska nämligen jobba idag, gud vad tråkigt. Det är ju förfan Alla hjärtans dag. Men lite cash är ju aldrig fel, det skulle sitta extra fint just nu faktiskt. Ikväll måste jag råplugga rövspanskan, provet imorgon känns det som om jag kan säga tack och hej till. Detta kommer inte gå bra.

♥ glad alla hjärtans dag - puss på alla älsklingar.

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0