VALENTINE'S DAY

Godkväll :) Här sitter jag och är lite smått förbannad. Eller nej, det är inte rätt ord. Jag är någon blandning av trött och ointresserad. Är jag det blir jag ofta lite förbannad också. Imorgon klockan 8.10 ska jag göra mitt spanskaprov och det kommer gå åt helvete. Jag hatar spanska. Men nog klagat om det. Jag var och jobbade idag, inte så jättekul precis men det är lätt tjänade pengar. Ska även jobba en liten stund imorgon, på lördag & söndag. Sen har jag också sportlov. Så sjukt skönt ska det bli :) Imorgon efter jag skrivit det jävla provet sticker jag direkt till gymmet tillsammans med Joey & Ulle. Hann ju inte träna idag så imorgon blir det hårdkörning. Ska nog hoppa ner i sängen nu tror jag, behöver sova. Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag.

♥ Happy Valentine's Day

Kommentarer
Postat av: Ulrika

svar: Ja eller jag pallade inte mer (A)Hihi
Men han får inte dricka någån läsk ändå xP Haha.

2008-02-14 @ 22:03:08
URL: http://ulriikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0