back on track

Hej gullegrisar :) Här har jag inte skrivit ett inlägg på evigheter alltså, men jag har verkligen inte haft tid! Har gjort en massa skojiga sommarlovs saker och även jobbat lite!  Tur jag har lille haniii som har skrivit lite inlägg på senaste åt mig! Vi lekte en hel vecka med varandra, vilket egentligen är alldeles för lite enligt oss men det var ju trevligt i alla fall. Vi var på Lisseberg två dagar och bodde på hotell, det var nice.

Tänkte åka ut och hälsa på Frida när hon jobbar idag, hihi. Sen ikväll är det ju fotboll! Final :) Heja Spanien! Får se var vi ska se den någonstans, men bara det blir med mina små älsklingar så blir det bra :) Nu tänkte jag duscha och lite sånt, sen ta bussen ut till söndrum :) hoppas alla har ett fint sommarlov :D puss!

Kommentarer
Postat av: hanna :D

usch vad stolt jag är över dig(A)

twooo days without yooou sucks sometimes:/

2008-06-29 @ 17:24:52
Postat av: altemyr

du är ju la go, tack för du kom ut till mig uppskattade verkligen ditt sällskap <3

2008-06-30 @ 15:37:40
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0