Lack of colour

Hey there! Eftersom inte Loisen får tummarna loss då det gäller att skriva i denna rara dagbok, så får ju jag ta saken i egna händer :) Jag anser att detta är en mycket omtänksam och god gärning! Hur som helst, igår invaderade min lilla älskling Skåne med storm, inte för att jag fick ta glädje av att se henne, men ändå. Det är ju alltid trevligt att veta att hon bara är några stenkast bort :) Dock tänker jag inte avslöja vart hon befann sig, då sätter jag era hjärtan i brand. Huvudsaken är att hon har landat i mina händer igen och att kmb regerar starkare än någonsin!  Idag är det midsommar, det är ju alltid trevligt. Nu är det bara för oss att kvällen erbjuder partaj med fest och snajs :) Det blir nog inga problem, natten är ung och blir vad man gör den till. Nepps, nu har jag inte tid att skriva mer. Det är ju midsommardans i östervångsparken klockan halv två, inte till att missa det nej! Ha det trevlans, för det ska vi. Puss Hanna!

En bild säger mer än tusen ord, peace out!

Kommentarer
Postat av: hanna :D

nämen, vem är poeten som skrivit? :$

2008-06-20 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0