Midsommar

God förmiddag!  Igår då jag gjorde inbrott i Loisens blogg upptäckte jag att detta var en mycket trevlig sysselsättning, så jag tänkte fortsätta hacka mig in här idag med :)

Igår var det midsommar, en mycket skum sådan, med tanke på att jag och Lois var inblandade. Som vanligt hade vi himlans svårt för att få tummarna loss och bestämma oss för vad vi vill göra med vår kväll, så klockan var närmare tio innan vi beslutade oss för fest. Det blev en snabb runda partaj med jävligt snajsiga människor, om ni frågar mig :) Strax därefter cyklade (?) vi ut till dalabadet, okej, detta låter helt sjukt, jag vet!  Där träffade vi Dan the man och hans märkliga vänner. Nog var vår lille Daniel full som alltid, vilket ledde till en halvtimmes gående innan vi landade på rätt place. Blev en hyfsat rolig kväll, och jag fick min korv med bröd, innan vi skulle cykla (?) hem igen.

Vid tretiden stupade vi i säng för att sedan helt omedvetna väckas dagen efter klockan tio :) Vi älskar livet! / H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0