STEK HETT

Hej! Kom precis hem efter en lång dag på stan :) Har varit där med mina snyggingar och fixat med lite saker inför Ayia Napa :) Vi köpte blåa bikinis och tryckte likadana tryck på dem! Svinsnyggt blev de, hihi. Ska lägga in bild på de senare, men min kamera krånglar för tillfället och jag kan inte lägga över bilder till datorn, men så fort det är fixat kommer bilder från Lisseberg, fest i helgen och på våra bikinisar.

Jisses så varmt det har varit idag eller! Typ 30 grader, helt sinnes. Pallar inte vara i solen mer nu, hah. Jag som längtat så mycket efter sommaren. Men imorgon har vi bara en lektion i skolan, idrott. Sen tänkte vi sticka till stranden tror jag. Mysigt! Nej, nu ska jag se om jag kan fixa min kamera!

puss babe's v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0