TISDAG

Hej babe's :) Sitter just nu på jobbet.. Har verkligen ingenting att göra, så passar på att blogga lite! Började vid tio idag och ska jobba till sex. Läänge asså.. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Får se vad jag hittar på. Igår var vi på bio, en massa tjejer och en pojkvän. Det var väldigt trevligt faktiskt :) Idag är det minsann lite tristare väder än vad det varit innan, gör inte mig något eftersom jag ändå bara sitter inne och jobbar denna veckan. Ska jobba fram till söndag.. Sen har jag sommarlov igen! Tjoho.

puss v

Kommentarer
Postat av: altemyr

älskar fotboll, jadå.. kanke bara inte visat dte på rätta sättet, haha!

2008-06-11 @ 16:06:00
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: hanna :D

kom på en grejjj :p du är bajsseg här på bloggen :'( o ändå så jobbar du hela dan! assååå jag fyller år i övermorgon (A) å snart ses vi, vi ska bli uppassade på hotell! uppassade(L) hahaha!

2008-06-16 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0