ÄNNU EN DAG I SKOGEN

Hej! Nu är jag precis hemkommen från ännu en dag på Gallberget :) Idag gick det väldigt bra där uppe, allting gick precis enligt planerna :) Jag stod vid en station hela dagen idag, istället för att följa en grupp.. Det var inte lika kul, men det funkade väl! Nu ska jag sätta mig ner och försöka få färdigt mitt arbete i personlig utveckling och sen i eftermiddag om jag hinner ska jag på en modevisning! Lika bra jag sätter igång nu då så jag hinner.

Klasskompisarna i full gång med att sätta upp "spindelnätet"
image194

En bild från min station, det var kaos ett tag! ;b haha.
image195

Klaus var där! Lika tuff som vanligt.
image196

Ebba också!
image197

I slutet av dagen var större delen av klassen trötta!
image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0