FREDAG

Hej! Fredag idag, det gillar vi! Kom hem för en liten stund sen, Joey var gullig och körde mig :) Thaaanks hun. Hade i alla fall spanska nationellt hörförståelse i morse, gick väl hyffsat bra. Jag skulle väldigt gärna vilja ha VG på den så kanske det går at fjäska till sig ett VG i slutbetyg också! Äeh, vi får se vad det blir helt enkelt. Idag måste jag verkligen städa lite på mitt rum, det är så sinnes stökigt. Det gillar jag inte! Ska nog slänga ut en massa kläder och så, min garderob är lite för full känns det som. Sen tänkte jag även ta en sväng ner till stan, har lite nödvändiga saker jag måste köpa. Det är ju väldigt fint väder med så lite solning ska nog hinnas med också! Vad ska ni göra idag? :)

puss v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0