FREDAG

Hej fina läsare. Just nu borde jag egentligen suttit på en tråkig spanskalektion, som varje fredagsmorgon. Men jag försov mig idag, hoppsan. Får ta igen det en annan dag (a) Aja, sånt händer. Nu ska jag i alla fall fixa i ordning mig och allt sånt sen bege mig ner till stan för att träffa Joey, som för övrigt är mycket duktigt och är på spanskan nu, och se om vi kan hitta något fint :)

Öh, nu fick precis sms av Joey. Ulle, vår spanskalärare, är helt sjuk i huvudet. Vi går i spanska steg 2, men lär oss ändå saker man skulle gjort i steg 3 och 4. I steg 2 behöver man heller inte göra nationellt prov, men vad tror ni kära ulla precis berättade för klassen? Jo, vi ska ha nationellt prov nästa vecka. På måndag. Vilken bitch. Förlåt, men hon ligger inte överst bland mina favoriter.

Nu ska jag skynda mig lite, kanske hinner ligga lite ute i solen innan jag ska gå. Helt underbart väder, like it!
puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0