FREDAG

Godmorgon :) Har precis stått i duschen i närmare en timme och försökt duscha ur all rök ur håret! Men det går ju inte, ha. Det är så jäkla mysigt och sitta nära en eld på kvällen, men usch som det stinker nästa dag! Det var i alla fall mysigt igår. En stor del av klassen var nere i Tylösand och grillade och så. Kom några idioter och störde ett tag, jävla bönder! Men dem försvann sen i alla fall, gött det. Ska lägga in bilder senare tänkte jag, ska bara föra över dem från kameran. Och tack vare att vi hade roligt igår får vi vara lediga idag, hur bra är inte det? Idag måste jag ägna hela dagen åt att plugga, sug av mig! Verkligen inget jag vill göra.. Kanske hinner en sväng på stan också med mina babe's, sen ikväll är det ju fest! Har dock inte bestämt om jag ska gå ännu. Det är nämligen min födelsedag imorgon, och la familia har planerat något och jag fick minsan inte vara bakis sa de. Ha!

puss v

Kommentarer
Postat av: hanna :D

var inte bakis på din födelsedag :D

2008-05-16 @ 12:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0