FREDAG

Hej! Jag hade en kanondag igår på Lisseberg! Så himla roligt :) Vi körde upp runt tolv och var där när de öppnade! Så bra jobbat alltsåå. Hihi. Vi åkte som galningar och hade sinnes kul. Knappt inga köer eller nånting! Sen träffade vi världens gulligaste 13-åringar som fick hänga med oss, ha! Skitsöta.

Hade spanskaprov i morse, fyfan! Mitt sista spanskaprov i hela mitt liv, lycka! Gick nog inte så jättebra precis, haha. Aja, får väl nöja mig med ett G, usch! Sen stack jag direkt från skolan till frisören och klippte mig, blev ganska fint.. Men klippte inte så mycket, hoh. Snart ska jag ner till stan och träffa Ulle, och kanske Ebba? Sen kommer Joey och hämtar mig och då åker vi och kollar på modevisningen på högskolan! :) Ska lägga in bilder från Lisseberg och så sen, hinner inte nu bara! Ha en fin dag sötnosar.

image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0