FREDAGEN I BILDER

Hej! Igår hade jag en urmysig dag i solen. Hur varmt som helst ju! Orkar inte skriva allting, men lägger in lite bilder så ni kan kolla på dem istället :) Idag är det lika fint väder som igår, om inte ännu finare! Har precis duschat ur allt rök i mitt hår från igår och ska snart slänga på mig bikinin och lägga mig på balkongen. Senare bär det nog hem till Ulle. Ha en fin lördag mina vänner.

Jag och Ulle bakade världens enklaste paj! God vad den också :)
image173

Sen satt vi ute på hennes balkong och myste i värmen :)
image174

Ulle :)
image175

På kvällen begav vi oss ut till Tylösand med lite babe's
image176

Toffe var med :)
image177

Ulle :) Som också var den enda som ville bara med mig :D Skönt var det.
image178

Jennifer och Frida skötte grillen :)
image179

Calle och hans kompisar dök upp :)
image180

Min gangster var där!
image181

Sen missade jag och Ulle bussen. Så här sitter hon i vårt läger vi slog upp på gatan.
image182

Det var lite bidler från igår! :) Nu ska jag ut i solen igen. Puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0