GE MIG SOMMARLOV

Hej mina fina läsare. Puh, vilken dag. Imorse blev det en del plugg, uhh.. Började kvart över två med ett privatekonomiprov, gick väl hyffsat! Hoppas jag i alla fall.. Slutade inte förräns halv fem idag och då var det bara raka vägen hem som gällde. Och gissa vad jag var tvungen att göra? Jo, plugga. Usch! Har en liten inlämning tills imorgon som nu är färdig och mailad till Ulla och sen väntar ett prov imorgon också i personlig utveckling. Dock känns det som om man inte kan plugga så mycket till det provet.

Imorgon har jag en riktigt tråkig dag framför mig kan jag tala om! Jisses, jag avskyr onsdagar. Bara en himla massa tråkiga lektioner, börjar åtta och slutar typ tre. Jobbigt! Måste sätta igång och plugga när jag kommer hem frnå skolan också. Helt sinnes ju att vi har så mycket att göra nu. Det enda som finns i mitt huvud nu är sommarlov. Inget annat. Eller jo, lite annat. Men det är bra saker.

puss v

Kommentarer
Postat av: altemyr

lördag blir kuuuuwl! längtar :D

2008-05-21 @ 08:58:58
URL: http://altemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0