HELGEN!

Hej!
Verkligen urkass uppdatering från min sida alltså. Men jag har så himla mycket att göra! Ni förstår inte. En himla massa i skolan såhär innan sommarlovet, galet. Har i alla fall hunnit med att träna nu i eftermiddag/kväll. Först spinning och sen afro power dance! Jisses så trött jag var efteråt. Tänkte ta och berätta lite om vad som har hänt i helgen för er :)

I fredags var det fest! En stor lokal med ungefär 250 personer inbjudna! Det var riktigt roligt faktiskt. Hade dock bestämt mig för att inte dricka något men som det gick! Ha. Hade lovat pappa att inte vara bakis dagen efter eftersom det var min födelsedag och de hade planerat att göra något med mig som jag inte fick veta. Men men, jag hade sjukt kul i alla fall och tack för alla gratulationer efter klockan 12!

Förfest hos Ullebulle! Skitkul var det tycker jag :)
image201


I lördags var det min födelsedag! Jag hade inte sovit många timmar förräns jag blev väckt av sång och paket! Fick lite vanliga saker, pengar, smycken och sånt! Sen blev jag överraskad med en resa till London! Så det var bara att packa väskan och sticka på en gång! Svinkul verkligen. Skulle dock bara stanna en natt, men ändå. Galet kul. Käkade på världens tuffaste restaurang, kollade på  några byggnader eller nått och shoppade! Sen kom jag hem sent igår. Ska lägga in bilder sen! Måste bara få över dem till datorn först.

puss v

Kommentarer
Postat av: hanna :D

"kollade på några byggnader eller nått"
- hahahaha! du är så jävla chill älskling.

2008-05-19 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0