HEY MR. PERFECT

Godmorgon gullungar :) Klockan är ju faktiskt snart ett, men vi är lite slow idag. GIck upp och käkade för ett tag sen och nu står Hanna i duschen och sjunger för fulla muggar, haha! Lite senare idag ska vi ner och ta en fika med hennes mamma och lite så :) Sen får vi se vad vi hittar på, har nog inget speciellt planerat idag.

.. och du är ju förfan psykiskt störd? allvarligt talat. Vilken jäkla tur att jag inte är hemma denna helgen, då vet jag inte vad jag hade gjort! Bara att jag tänker tillbaka på allt som du har gjort, allt du har gjort så jävla fel får mig att vilja skrika och slå sönder något, slå sönder dig. Förlåt, men så är det.

puss v


Kommentarer
Postat av: hanna :D

sjunger i duschen? ANONYM är utvecklingsstörd, lalala! xD senså är det en himla tur att inte jag också är där :D jaaa e stark!

2008-05-02 @ 13:01:35
Postat av: Joey

Åh, jag vill höra hanna sjunga! Skånsk sång - kan det bli vackrare? :)När jag försöker på skånska låter det bara patetiskt, vill höra en riktig skåning! :( Och heja! :D Jag vill också ge den ananyma ett slag, can I ? :) Kärlek!

2008-05-02 @ 18:27:46
Postat av: Joey

En fråga till! Varför står det Mr perfect? Anser du att jag är en man?! :(

2008-05-02 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0