LONDON

Här kommer några bilder från London som jag lovade :)
Pappa var cool som vanligt, tror detta är innan vi gick på flyget..
image203

Jag, mamma och bror har precis kommit upp ut tunnelbanan vid Piccadilly Circus.
image204

Sen var jag bara tvuungen och stanna på mitt favorit café (starbucks) och dricka min favoritdricka! Den syns dock inte på bild, men såå jäkla god. Minns inte vad den heter heller, ha.
image205

Bror ska då alltid stå och spänna sig, hah. Jag tror jag är starkare i alla fall.image206

Självklart ställde jag upp och drog en pose innan vi skulle ut och fira mig!
image207

Har tyvärr ingen bra bild på restaurangen, men här är en på en av alla mina miljoner drinkar jag beställde. Dem var ju så goda :O hihi.
image208

Dagen efter min födelsedag fick jag bestämma vad vi skulle göra. Det blev shopping hela dagen.
image209

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Kommer kanske mer någon annan dag om jag orkar :) Ska sätta mig och skriva lite på mitt svenska arbete nu tänkte jag. Men usch så tråkigt. Men snart ä denna veckan över och då blir det lite bättre i skolan! Tjoho. Kan ju också berätta att idag fick jag reda på att jag fick VG i Matte B! Helt sinnes ju. Jag tjöt av lycka, ha. Ha en fin eftermiddag babe's.

Kommentarer
Postat av: hanna :D

du är snygg & din lillebror är klen! (det kan inte ha gått i arv, eftersom du och jag är starka som fan)

2008-05-24 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0