MÅNDAG

Godmorgon :) Fick lite sovmorgon idag, skööönt! Privatekonomin är inställd idag, tror vi i alla fall haha, så börjar inte förräns tio i tio. Så idag börjar jag dagen med spanska, uhh.. Sen har jag svenska och engelska innan jag slutar. Ganska så chill dag tycker jag, tråkiga lektioner men slutar hyffsat tidigt. Runt två :) Då ska jag hem och plugga tills jag stupar, denna veckan är ingen rolig vecka kan jag tala om. Men ska försöka överleva i alla fal. Vid halv idag blir det spinning på TK, och direkt efter det afro power dance. Skönt med dubbelpass, då blir man riktigt trött. Men även om man blir helt sinnes trött för man så galet mycket energi efteråt och det behöver jag nu!

Nu måste jag få på mig lite kläder, ha en fin måndag!
puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0