NO MORE DRAMA

Hej! Kom nyss hem efter ha varit och övningskört en runda med pappsen :) Gick väldigt bra idag faktiskt, trots att jag är ruggigt trött. Dagen idag har varit väldigt chill måste jag säga. Vaknade på världens sämsta humör, skällde och skrek på mamma av ingen anledning egentligen. Gör alltid det när jag är arg, inte bra. La mig i alla fall ute och solade en liten stund sen kom Joey och hämtade upp mig så åkte vi och köpte mat och vindruvor. Sen har vi bara tagit det lugnt hemma hos henne hela dagen :) Mys!

Kvällen igår spenderades också hemma hos Ulle, har varit där mycket nu känns det som! :) Det var i alla fall mycket roligt och jag lägger upp lite bilder istället för att skriva om allt! Enjoy.

Vi åt choklad doppade jordgubbar! Så somrigt, och gott! :)
image185

Sarah och Ulle har lite gymnastik! Haha.
image187

Vi sjöng singstar, och det med inlevelse vill jag lova! Hoho.
image188

Efter att vi shottat upp allt vi hade i huset blev vi galna. Kolla
 bara på alla telefonkataloger ;O Vad hände liksom? (a)
image189

Det får räcka med bilder där! Kvällen var rolig! :)
Tack för denna helgen alla, den har varit mycket behövd. Nu väntar en jävla massa plugg runt ut sagt. hu! Vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0