NYTT JOBB

Hej sötnosar! Har precis smällt i mig en helt sjukt god middag, grillade kycklingspett, sallad, majskolv och massa sånt! Så jäkla nice nu att det är väder till att grilla :) Har suttit och pluggat lite idag, har väl gått upp och ner. Har så svårt för att koncentrera mig, bara att jag får ett sms eller något gör att jag blir okoncentrerad i flera timmar efteråt! ;p så intresserad är jag av skolan ;)

I eftermiddags ringde även Janne Wiking från HBK. Han undrade om jag inte kunde komma ner till Örjans Vall och snacka lite, och självklart kunde jag det. Så vi bestämde att jag skulle jobba där nu resten av säsongen. Mest kolla biljetter och vara publikvärd och lite sånt! Bra med lite extrapengar, + att jag får ju se matcherna gratis ;) Tjoho! Heja HBK!

image170


Ska nog gå ner till hemköp en sväng nu ikväll och köpa lite smått att ha med mig på nationella provet imorgon, lite dricka och så! Sen kanske, men bara kanske, jag ska kolla igenom lite i matteboken. Men det orkar jag nog inte. Det är ju top model ikväll, även om det har blivit sämre kollar jag nog hellre på det än lägger näsan i skolboken.

puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0