ONSDAG KVÄLL

Hej mina godingar :) Är helt slut i hela huvudet nu kan jag tala om för er! Dessa två dagarna har varit lite jobbiga, men roliga! Hann tyvärr aldrig gå på modevisningen innan idag, men jag tror säkert ni andra hade roligt och att Anna var duktig :) Är i alla fall färdig med mitt arbete i personlig utveckling nu, så skönt! Kan jag stryka det från listan. Imorgon är det torsdag och jag börjar dagen med ett långt engelskt nationellt prov.. Jobbigt! Men så fort det är skrivit så sticker vi in en runda till stan :) Sen vet jag inte om vi har personlig utveckling på eftermiddagen, men isf får vi väl åka tillbaka till skolan.. På kvällen ska vi i alla fall ha lite klassfest/grillmys. Det ska bli roligt tycker jag! Nu väntar sängen, godnatt!

puss v

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du haft en bra kväll! :)

2008-05-14 @ 22:53:43
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0