ONSDAG

Hej! Sitter just nu i skolan, har personaladministration. Verkligen hur tråkigt som helst om ni frågar mig! Men nu har jag skrivit färdigt allting som jag ska på denna lektionen i alla fall så nu är jag ledig fram tills matten börjar. Uhh, vi får säkert tillbaka matte nationella idag, något jag absolut inte vill! Sen har vi svenska då vi måste skriva på vårt arbete, tråkigt! Sen väntar engelskan och antagligen ett nationellt muntligt prov, också ganska trist. Till slut har vi prov i personlig utveckling. Tjoho, vilken dag va? Vill bara springa hem på en gång. Hoppas ni alla får en bra dag i alla fall :)

puss v

Kommentarer
Postat av: cassandra

ha en bra dag!

2008-05-21 @ 09:12:55
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: Anonym

grattis till vg snyggefan;)

2008-05-21 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0