ÖSTERGÅRDSPROJEKTET

Hej mina sötnosar! Idag har det varit full rulle hela dagen, nästan i alla fall! Joey hämtade mig i morse med bilen och körde oss till Gallberget. Vi satte ut alla stationer och fixade. Sen kom alla ungarna och dagen flöt på väldigt bra tycker jag. Det var mycket roligare än jag hade trott det skulle vara. Vissa barn var ju verkligen pain in the ass men även dem lugnade ner sig efter ett tag! Idag skulle jag följa en grupp runt på alla stationer och vara deras "ledare". Imorgon ska jag istället stå och hålla i en station, verkar inte lika kul! Men men..

En del av alla barnen/ungdomarna eller vad man nu vill kalla dem! ;b
image191

Joey var taggad till tusen ;) haha.
image192

Här sitter några från mitt lag och väntar på nästa station.
image193

Var sinnes trött när jag kom hem så jag somnade! Ha, ungarna tog död på mig. Sen var det spinning som gällde, och det är galet vad vi svettades idag! Men så ska det vara :) Då känner man sig duktig efteråt. Funderar på att skriva lite mer på ett arbete i personlig utveckling, men får se om jag orkar! Kan ta och skriva det sista imorgon..

puss v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lyckas alltid fånga mig i mina bästa poser :) Jag borde satsa på att bli modell?

2008-05-13 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0