PAIN IN YOUR SOUL

Hej hjärtan :) Jag är så himla trött idag alltså, ska nog hoppa ner i sängen väldigt snart! Lär somna som en stock. Imorgon gäller det att vara pigg! Då är det nämligen dags för östergårdsprojketet för mig. Vår klass har organiserat och planerat några dagar som östergårdsskolans elever ska vara med och genomföra. Så imorgon ska jag följa en grupp med elever runt på en massaolika stationer vi har satt i ordning. Kan nog bli kul, bara inte eleverna är jobbiga! Gnälliga och så, haha. Aja, det går nog bra :) Ska försöka ta lite bilder under dagen också!

Nu blir det nog sängen, ska bara lyssna på en låt till. Skriva lite mer med några till.. Bara lite. Snart sängen!
puss v

Kommentarer
Postat av: elli

skönt! själv ska jag också hoppa i säng nu snart :P

2008-05-12 @ 22:57:15
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0