PLUGG

Hejsan! Har nu suttit en stund med mitt svenska arbete, handlar om romantiken.. Ska skriva om någon gubbe och analysera hans dikt. Så jäkla meningslöst eller? Ha. Men jag tror det är det sista arbetet jag skriver som ska lämnas in denna terminen, tjoho. Skönt :) Fint väder har vi fått igen, skönt det också tycker jag. Satt ute på balkongen och käkade lunch, mysigt :) Hoppas det fina vädret håller i sig i helgen. Imorgon har jag bara spanska lektion då vi ska ha nationellt prov, sen tänkte jag gå i stan lite. Har lite saker jag måste köpa! På kvällen hoppas jag på  mys med mina tjejer och på lördag blir det utgång! Ska bli riktigt roligt. Nej, nu måste jag fortsätta skriva på mitt arbete så det blir färdigt någon gång. Puss så länge.

be my little baby
image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0