SNART TRÄNING

Hej! Nu har jag suttit och pluggat en liten stund, matte. Det är nog det värsta jag vet efter spanska. Denna veckan skulle jag ha både matte och spanska prov, kan det bli värre? Men som tur är övertalade vi våran spanskalärare att flytta provet till måndag nästa vecka. Skönt! Har väldigt mycket i skolan nu känns det som.. Vilken tur att det inte är långt till sommarlovet nu. Bara 22 hela skoldagar kvar tror jag, och då är helger och allt sånt borträknat.

Om en timme ungefär ska jag promenera bort till TK för att köra ett dubbelpass, först spinning och sen afro power dance :) Ska bli skönt. Ikväll tror jag inte jag ska göra någonting alls, har en känsla av att jag kommer vara helt död! Så måste nog sova, för imorgon är det dags igen! Ett morgonpass blir det, body pump innan idrotten precis som förra veckan. Härligt!

Tylösand och Tylön :) Snaaaaart är det sommar, längtar!
image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0