SÖNDAG

Tjo sötnosar! Idag har det varit en helt sinnes fin dag så jag har inte uppdaterat någonting här, vill verkligen inte sitta framför datorn i denna fina vädret alltså. Vaknade i morse och var på så jääkla dåligt humör, ni förstår inte. Helt dumt egentligen eftersom jag somnade med ett leende på läpparna. Aja, så kan det vara ibland. Gick upp och käkade frulle ute på balkongen och myste lite. Sen fick pappa komma och hämta mig och vi körde ut till golfbanan och chillade lite. Sen åkte vi till mamma och fikade och sånt. Mys :) Låg där ute och solade lite, sen vips så somnade jag och när jag vaknade var klockan myckte och det var dags att åka och träna. Så jag kom precis hem från gymmet, jag och johanna har varit på spinning! Galet skönt. Nu väntar duschen och ska också se om jag kan lyckas laga till något att äta? Får se hur detta går, ha!

Så jäkla vacker!
image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0